Säkra din verksamhet med support från Meridions marknadsledande konsulter inom Infor M3, Supply Chain och Qlik.
Meridion erbjuder support inom samtliga områden kopplat till Infor M3 och Supply Chain med huvudfokus på följande expertområden:
- Infor M3 On-prem och Cloud
- M3 Core, Infor OS, autojobs
- Scripts, mForms automation och personalizations
- Integration (MEC) och normal konfiguration
- Printouts (IDM)
- DataLake
- Factory Track
Vi erbjuder även support på Qlik:
- QlikView
- Qlik Sense
- Qlik Replicate och QCDI
- ETL processer
- Data Warehousing
Supporttjänsten inkluderar ett Service Level Agreement (SLA) som kan skräddarsys efter era behov.
Feature Management
Meridion hjälper er med Cloud uppdateringar det vill säga både rättningar och ny funktionalitet. I vårt SLA ingår pulsmöten som då även kan innehålla arbete för att säkra förändringar som sker i Cloud-miljön. Dessutom planerar vi gemensamt införande och utbildning av ny funktionalitet, sk toggling.
Future Management
Meridion hjälper er att utvecklas och maximera potentialen i era system. Vi stöttar er med prioritering och planering av införanden, vilket säkerställer smidiga och effektiva implementeringar. I vår support kan vi även erbjuda utbildning så att era användare kan använda systemet fullt ut. Vi hjälper även till med arkivering och rensning för att hålla systemen uppdaterade och presterande på topp. Slutligen arbetar vi för optimering av resultat, så att ni får ut det bästa av er plattform.
Simon Håkansson, Production Engineer – ”Vi gick live med Infor Cloud Suite M3 i maj, och har under denna tid arbetat tillsammans med Meridion Support. Det känns tryggt att ha en partner som kan SCM och M3, och som dessutom känner oss och har en god förståelse för vår verksamhet”